Dynamický remarketing – účinný nástroj online marketingu

10.7.2017

Dynamický remarketing umožňuje uživatelům prostřednictvím reklamních bannerů zobrazovat produkty, které si daný uživatel (návštěvník či dřívější zákazník) na webu prohlížel. Kromě těchto konkrétních produktů však reklamní banner dokáže též zobrazit související produkty, které by uživatele, respektive potencionálního zákazníka, mohly zajímat.

Dynamický remarketing lze tedy považovat za velmi účinný a relevantní nástroj, jelikož cílí na uživatele, jež daný web již navštívili a projevili tak určitý zájem.

Dynamický remarketing však nabízí více možností cílení. Cílit lze na uživatele, kteří vložili produkt do košíku, ale nákup z nějakého důvodu nedokončili. Cílit lze i na dřívější zákazníky, kteří na webu sice již nakoupili, avšak s ohledem na typ produktu by zde s největší pravděpodobností mohli nakoupit znovu. Samozřejmě ale záleží na charakteru zboží. U některých se „nevyplatí“ znovu cílit na zákazníky, jež produkt již zakoupili, a to mimo jiné i z toho důvodu, že by je reklama mohla obtěžovat. V těchto případech je možné zamezit zobrazování reklam těmto zákazníkům.

Hlavní výhody dynamického remarketingu:

  • posílení povědomí o značce,
  • vynikající zacílení,
  • oslovení zákazníka v průběhu jeho nákupního rozhodování,
  • vyšší návratnost investic,
  • vysoký konverzní poměr,
  • vhodný pro velké ale i malé firmy s menším rozpočtem,
  • vyšší míra prokliku než u klasického remarketingu.

 

Dagmar Táborská

Dagmar Táborská
Junior Performance Specialist

 

 

 

 

 

 

 

Zpráva