listbank.info/

Google přináší prognózy kampaní a klíčových slov v Plánovači klíčových slov

1.11.2016

Novinka vám ukáže, jak u klíčových slov nebo kampaní může manipulace s cenou či přidání nových slov ovlivnit jejich výkon.

Nová funkce je zatím ve fázi beta testování a najdete jí v účtu AdWords pod štítkem „Nástroje“, odrážka „Plánovač klíčových slov“

asd

 

Po kliknutí na tlačítko „Vybrat z účtu“, jak je uvedeno výše, je možnost zvolit kampaň nebo klíčové slovo z rozevíracího seznamu. Dostanete se na předpověď a různé pohledy na trendy objemu vyhledávání.

fdsdsf

 

U výkonu prognózy můžete vidět, jak změny v nabídkách mohou ovlivnit výkon kampaně nebo vybraných klíčových slov. Indikátor kvality je založen na množství dat, která jsou již k dispozici v účtu.

jkhgjk

 

Screenshot trendů objemu vyhledávání zobrazuje celkový průměrný měsíční objem vyhledávání, stejně jako vyhledávání rozdělené podle zařízení a umístění. Pokud jsou k dispozici údaje konkurenční domény, bude Google také ukazovat údaje o trendech v dolní části tohoto pohledu.

Můžete se také podívat na předpokládaný dopad přidání nových klíčových slov. V levém horním rohu můžete přidat nová klíčová slova buď ručně nebo ze souboru. Po přidání klíčových slov jsou vidět denní předpovědi pro stávající i nová klíčová slova dohromady.

 

Výstřižeksdfsdf

Jan Drda
Junior PPC Specialist

 

 

 

 

Zpráva