listbank.info/

Jak navrhnout účinný banner na bannerovou / brandingovou reklamu

17.5.2017

Zásadní vliv na brandingovou reklamu má vizuál a text samotného banneru. Reklama by neměla být agresivní a vyloženě obtěžovat, na druhou stranu vaším cílem je, aby si ji lidé všimli, klikli na ni, přišli na váš web a případně si objednali zboží nebo službu.

mameotevreno_480x300-2

Oproti tomu je bannerová reklama u které nám jde na prvním místě, aby si zákazník objednal zboží nebo službu. Jde nám především o výkon než o zviditelnění značky. Banner by měl zaujmout na první pohled. Jeho vzhled může být více agresivnější či šokující ve smyslu upoutání výrazné slevy, nevšedního kousku zboží či zajímavé služby.

Rohlik_hipp_480x300

Dnes se často mluví o tzv. bannerové slepotě, proto je vhodnější použít namísto statických dynamické bannery. Motivy se u dynamických bannerů na obrazovce hýbou a proto snadněji přitáhnou pozornost brouzdajícího uživatele. Bannery se dají vytvořit v mnoha rozměrových formátech a v každém mohou mít jinou účinnost. Někteří provozovatelé nabízejí i tzv. skin, tedy kompletní obrandování jejich stránek v prostoru okolo vlastního obsahu webu. Záleží na oboru, typu sdělení a cílové skupině – stále je třeba zkoušet a měnit různé přístupy a sledovat výsledky.

Simona Charvátová

Simona Charvátová
Senior Performance Specialist / Display Teamleader

 

 

 

 

 

 

 

Zpráva