listbank.info/

Je statisticky dokázáno .. 11 faktů o display reklamě

31.1.2017

Display reklama nebyla ve světě on-line marketingu vždy oblíbená a neměla ani nejlepší debut. Reklamy postrádaly smysl, nebyly zajímavé a plnily spíše funkci spamu. Tím pádem nebyl tento formát oblíbený ani mezi obchodníky. Technologie ale učinila významné pokroky a svět začal vidět display reklamu v jiném světle. Jistě, stále existuje spousta, hrozné, spamové reklamy, která proplouvá kolem, ale je zde spousta i té účinné. Níže se můžete seznámit s fakty, která mapují evoluci display reklamy.

 

  1. Průměrná míra prokliku činí u všech typů displayových reklam 0,17%!
  2. Zhruba 200 milionů uživatelů internetu má nainstalován software pro blokování reklam.
  3. Programatická reklama v roce 2017 vzroste o 31% a předstihne v růstu všechny ostatní kanály.
  4. Mezi nejoblíbenější typy displayové reklamy patří “bannery a další”, které zahrnují reklamu na sociálních sítích a také nativní reklamu.
  5. Suma investovaná do reklamy na sociálních sítích se v průběhu posledních dvou let zdvojnásobila (z 16 mld. dolarů v roce 2014, na 31 mld dolarů v roce 2016)
  6. 96% lidí, kteří na internetu diskutují o určitých značkách, nesleduje na sociálních médiích profily těchto značek.
  7. Reklamní podvody (Ad Fraud) na celém světě, by měly do roku 2025 překročit hranici 50 mld. dolarů a stát se tak druhým největším organizovaným zločinem, hned za obchodem s drogami.
  8. Podle 68% vydavatelů zpravodajských médií, má nejlepší výkon nativní reklama, mající psaný obsah.
  9. Některé publikace uvádějí, že čtenáři tráví stejné množství času čtením nativní reklamy, tak jako redakčního obsahu.
  10. Zacílení kampaní vedlo k nárůstu brandového vyhledávání o 1046% a to  již po pouhých 4 týdnech od spuštění.
  11. 44% reklamního publika má pocit, že je nativní formát reklamy méně rušivý a nabízí lepší uživatelskou zkušenost.


Hana Hessová

Hana Hessová
Junior Promotional Support

 

 

 

 

 

 

Zpráva