Agenturní spolupráce roku 2021

17. 5. 2022

Pokud jste to ještě nepostřehli, tak 13. května 2022 společnost Seznam.cz oceňovala nejlepší Agenturní spolupráci roku 2021, a to hned v sedmi různých kategoriích:

·        Obsahová kampaň roku

·        Absolutní Skokan roku

·        Skokan roku

·        Cross-mediální kampaň roku

·        Inovátor roku

·        Videospolupráce roku

·        Videokampaň roku


Jak už jsme vás dříve informovali, tak Performio bylo nominováno v kategoriích Absolutní skokan roku a Cross-mediální kampaň roku.

Vy už jste jistě moc zvědaví, jak se nám dařilo...

             

Musíme se Vám pochlubit, že...JE TO DOMA A MÁME DOUBLE!!!! 
Ve vítězství jsme proměnili obě kategorie a porazili jsme tak i velké agentury, z čehož máme obrovskou radost!



              

Obou ocenění si moc vážíme a naše díky patří hlavně vám, kteří s námi spolupracujete a posouváte nás dál.


A co vůbec musely agentury splnit, aby mohly získat ocenění v nejostřejší kategorii, kterou byla právě Cross-mediální kampaň?

Podle Tomáše Búřila, obchodního ředitele Seznam.cz, to bylo celkové vytěžení nejvyššího zásahu v různých mediálních kanálech.

My jsme toho docílili kampaní pro klienta ePojištění.cz, kde jsme využili jak internetovou bannerovou i video reklamu, tak televizní a rádiovou reklamu.

U kategorie Absolutní skokan roku záleželo podle Víta Fialy, zástupce obchodního ředitele Seznam.cz, na největším nárůstu objemu mezi lety 2020 a 2021, kde jsme taktéž díky vám dominovali.


Ještě jednou moc děkujeme a chceme se s vámi poděli i o pár fotografií ze slavnostního dne:


Zdroj fotografií: seznam.cz

ALT
Google mění pravidla hry: Konec Video Action kampaní, příchod Demand Gen
Google ruší Video Action Campaigns a nahrazuje je Demand Gen kampaněmi, které kombinují video i grafické reklamy na YouTube, Discovery a Gmail. Co to znamená pro inzerenty a jak se na změnu připravit? Zjistěte v článku!
14. 2. 2025
ALT
Mýtus virálnosti, bannerová slepota a přehlcení: Jak si dnes získat pozornost v chaosu online světa
V online chaosu už virálnost nestačí. Lidé ignorují reklamy, přeskakují videa a chtějí autenticitu. Jak si získat jejich pozornost? Klíčem je hodnotný obsah a zapojení komunity.
14. 2. 2025
ALT
Jak vytvořit vlastní seznamy zákazníků aneb klíč k úspěšným kampaním
Díky vlastním seznamům zákazníků můžete zvýšit interakci s vaší značkou. Pokud nevíte jak na to, tak nám věnujte pár minut a poradíme vám s tím.
13. 9. 2024
ALT
Jak na správný obsah?
Chcete propagovat svoji značku/firmu/sám(a) sebe? Tak zvolte takový obsah, který zajistí, že bude reklama efektivní, atraktivní a relevantní pro vaši cílovou skupinu lidí. Jak na to se dozvíte v článku.
22. 8. 2024
ALT
Věděli jste, že Meta chce trénovat AI model na datech evropských uživatelů?
Společnost Meta uvedla, že aby lépe odrážela „jazyky, geografické a kulturní reference“ svých uživatelů v Evropě, potřebuje používat veřejná data k výuce svých AI modelů.
19. 6. 2024
ALT
Jak nastavit svou první kampaň na TikToku
Rozhodli jste se dát šanci TikToku a spustit svou první kampaň? Stále ale váháte, jak kampaň nastavit, aby byla co možná nejefektivnější? My Vám poradíme!
12. 4. 2024