Optimalizace GA4

7. 11. 2023

Snažíte se analyzovat data v GA4, ale nemůžete najít konkrétní sestavu či reklamu? Nebo dokonce nenacházíte ani zdroj? Pojďme společně zjistit, proč by to tak mohlo být.

Nastavení dat

V první řadě se pojďme podívat do Nastavení dat. Jelikož předpokládáme, že chcete mít funkční remarketing a coss-device párování uživatelů, tak zde budete mít zapnuté signály publik. Zároveň v identitě pro přehledy máte zapnutou Smíšenou identitu uživatele.

Řekněme, že je to tak správně. Při dostatku dat v GA4 se vám data tolik neztrácí, ale při menším objemu k tomu dochází a často si toho všimnete i pouhým okem.

Thresholding

Toto nastavení představovalo riziko úniku citlivých demografických dat o konkrétních uživatelích. Což GA4 řeší tím, že zapíná thresholding. Data jsou osekávána tam, kde hrozil únik dat a vám se začne propisovat menší počet dat.

Řešení

GA4 (Google) ale přišli s možností, jak to napravit.

Při zapnutí signálů publik se automaticky zapne toto zahrnutí.


Proto jsme u našich klientů vytvořili testovací streamy, kde jsme zahrnutí vypnuli.


A zároveň v identitě pro přehledy přepnuli na pozorováno.


Výsledky

Jednalo se o klienty s menším objemem dat cca 10k uživatelů za měsíc. Tedy přesně takový, kde k omezení dat docházelo. Schválně píšeme minulý čas, jelikož po této změně se data začala propisovat. Nejen, že vidíme více údajů ve zdroji a medium, ale také se liší zásadně následující metriky.

 

Původní verze streamu

TEST

Návštěvy

1 620

5 304

Purchase konverze

34

40

Míra zapojení

66,67 %

46,36 %

Průměrná doba zapojení

75 s

59 s


Více si můžete přečíst na Google support.

Tak co? Jdete testovat vaše data?

ALT
Jak vytvořit vlastní seznamy zákazníků aneb klíč k úspěšným kampaním
Díky vlastním seznamům zákazníků můžete zvýšit interakci s vaší značkou. Pokud nevíte jak na to, tak nám věnujte pár minut a poradíme vám s tím.
13. 9. 2024
ALT
Jak na správný obsah?
Chcete propagovat svoji značku/firmu/sám(a) sebe? Tak zvolte takový obsah, který zajistí, že bude reklama efektivní, atraktivní a relevantní pro vaši cílovou skupinu lidí. Jak na to se dozvíte v článku.
22. 8. 2024
ALT
Věděli jste, že Meta chce trénovat AI model na datech evropských uživatelů?
Společnost Meta uvedla, že aby lépe odrážela „jazyky, geografické a kulturní reference“ svých uživatelů v Evropě, potřebuje používat veřejná data k výuce svých AI modelů.
19. 6. 2024
ALT
Jak nastavit svou první kampaň na TikToku
Rozhodli jste se dát šanci TikToku a spustit svou první kampaň? Stále ale váháte, jak kampaň nastavit, aby byla co možná nejefektivnější? My Vám poradíme!
12. 4. 2024
ALT
Moc písma: Jak fonty formují vaši reklamu a vaši značku?
Ve světě marketingu je každý detail důležitý, a to včetně volby správného fontu. Tento často přehlížený, ale mimořádně silný nástroj, má schopnost ovlivnit vnímání reklamy. A jak?
29. 3. 2024
ALT
Jak GA4 využívají umělou inteligenci?
GA4 integrovaly do svého nastavení pokročilé funkce založené na umělé inteligenci. Pojďte se podívat, jak je můžete využít i pro optimalizaci vašich kampaní.
28. 3. 2024