Optimalizace GA4
Snažíte se analyzovat data v GA4, ale nemůžete najít konkrétní sestavu či reklamu? Nebo dokonce nenacházíte ani zdroj? Pojďme společně zjistit, proč by to tak mohlo být.
Nastavení dat
V první řadě se pojďme podívat do Nastavení dat. Jelikož předpokládáme, že chcete mít funkční remarketing a coss-device párování uživatelů, tak zde budete mít zapnuté signály publik. Zároveň v identitě pro přehledy máte zapnutou Smíšenou identitu uživatele.
Řekněme, že je to tak správně. Při dostatku dat v GA4 se vám data tolik neztrácí, ale při menším objemu k tomu dochází a často si toho všimnete i pouhým okem.
Thresholding
Toto nastavení představovalo riziko úniku citlivých demografických dat o konkrétních uživatelích. Což GA4 řeší tím, že zapíná thresholding. Data jsou osekávána tam, kde hrozil únik dat a vám se začne propisovat menší počet dat.
Řešení
GA4 (Google) ale přišli s možností, jak to napravit.
Při zapnutí signálů publik se automaticky zapne toto zahrnutí.
Proto jsme u našich klientů vytvořili testovací streamy, kde jsme zahrnutí vypnuli.
A zároveň v identitě pro přehledy přepnuli na pozorováno.
Výsledky
Jednalo se o klienty s menším objemem dat cca 10k uživatelů za měsíc. Tedy přesně takový, kde k omezení dat docházelo. Schválně píšeme minulý čas, jelikož po této změně se data začala propisovat. Nejen, že vidíme více údajů ve zdroji a medium, ale také se liší zásadně následující metriky.
|
Původní verze
streamu |
TEST |
Návštěvy |
1 620 |
5 304 |
Purchase konverze |
34 |
40 |
Míra zapojení |
66,67 % |
46,36 % |
Průměrná doba
zapojení |
75 s |
59 s |
Více si můžete přečíst na Google support.
Tak co? Jdete testovat vaše data?