Thursday May 18th, 2017
V AdWords si můžete přidat 7 nových sloupců s historickými údaji pro lepší přehled.
Inzerenti konečně získají historické údaje o skóre kvality. Čtyři nové sloupce naleznete v úpravách sloupců.
Segmentací údajů za den můžete zjistit, jak se skóre kvality v průběhu času mění. Ve sloupci „Skóre kvality“ se zobrazí aktuální skóre kvality, a to i v případě, že si zobrazíte pohled na jiné časové období.
Pokud není dost zobrazení anebo prokliků, historické údaje se nezobrazí.
Navíc nebudeme muset nadále klikat na malou bublinu vedle každého klíčového slova, abychom získali zpětnou vazbu o aktuálním skóre kvality. Proto byly přidány tyto nové sloupce:
Tyto nové sloupce jsou k dispozici také na úrovni správce účtu, a brzy budou k dispozici i v editoru přehledů v AdWords.
Pro Google API jsou tyto úrovně dat k dispozici již od března 2016.
Jan Drda
PPC Specialist